21.05.17

ČTECÍ VÝZVA 2017 (#10)


Najít knihu s obálkou, která pasuje k příběhu jako pěst na oko, je někdy pořádný oříšek. Ovšem já tak dlouho hledat nemusela a našla ji docela brzy - a to jsem se bála, že s tímhle zadáním budu mít největší problémy. Pojďte se podívat, která kniha to je...




PETERNELLE VAN ARSDALE - Bestie je zvíře
Podívejte se na tu obálku! Už jenom z ní vám vše musí být jasné.












PROČ ZROVNA TATO KNIHA?
V tomto příběhu se objevují Pojídačky duší, které jsou popisovány jako stromové ženy. Loví vždy v noci, vysají duši a jdou si za svou pomstou, aby ukojili svůj hlad.
Můžete si je splést se stromy. Vznášejí se lehce nad zemí, jsou špinavé a ve vlasech mají zapletené větvičky stromů.
Teď, když tohle víte, podívejte se na obálku této knihy... Vidíte je v tom? Já ano! Už když jsem knihu držela poprvé v rukách, nemohla jsem se rozhodnout, zda je na obálce strom či žena. Proto tuhle obálku řadím do tohoto tématu, krásně se sem hodí!

Celá výzva k přečtení a přehled jejího průběhu k nakouknutí zde: klik

Žádné komentáře:

Okomentovat